äntligen helg.

nu är jag hemkommen från jobb. men hinner inte sitta här mer än några minuter för jag ska åka hemåt till mams och paps runt 2tiden. ska duscha, packa och städa undan innan dess. full rulle!

det har gått bra på jobb! gjorde allting klart innan 9, då det va inlämning för nya hundar. var där redan halv 8 eftersom jag gick ut dit. klar 10. nu är det paus ett tag från jobb. dom ska ha praktikanter där nu, men dom ringer in mej om dom behöver mej. vissa helger ska jag jag jobba också. goa pengar.

nu ska jag hoppa in i duschen. har världens mensvärk! hatar! men jag uppdaterar ikväll när jag är hemma. idag får jag träffa mina bebisar! wiiii! längtat efter dom.



mina älsklingar i alla väder. yoda & lady love.



time & picasso.



picasso och louis.



louis & velvet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Time=(

2008-08-15 @ 13:12:33
Postat av: mikaela

Åh vilka söta djur! :)

2008-08-15 @ 14:42:40
URL: http://mikaelasalmi.webblogg.se/
Postat av: Erica

Hur många djur har du nu? & vilka?

2008-08-15 @ 15:14:11
URL: http://ericajson.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0