DUMPAD.

sista kvällen här ikväll :( känns ju mindre skoj. kommer sakna maria och mikael och lille neo sååå mycket. ikväll ska vi se "forgetting sarah marshall" . älskar den filmen. så rolig ju :) blir att vi ska leka med mikaels playstationeye. blir så jäkla roliga bilder av den. sen blir det nog sängen tidigt, eftersom jag ska upp ganska ok tid imorgon. mitt tåg går härifrån vid 14:35 :(

jag återkommer senare säkert. har en del viktiga grejer att göra på datorn innan jag lämnar falkenberg. låter lite wierd, men det är dags att gå vidare nu. inlägg på min privata blogg kommer upp ikväll, tror jag.

tjingeling! ♥

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0