en åskig onsdag.

gosh, förlåt för dålig uppdatering. är så jäkla trött bara ... orkar inte riktigt med bloggandet. kanske ska man lägga ner det helt en gång för alla? jaja, jag får se.

legat och sett på 'miami ink' ikväll & självklart 'scrubs' .. har även trampat en halvtimma på min steppmaskin & gjort 50 situps. duschat och tvättat. nu ska jag snart lägga mej. börjar bli riktigt trött.
idag har jag och angelicagums varit inne i stan. ätit goood kinamat & traskat runt i stan och kollat runt. solade gjorde vi också och letade vatten utan bubblor. skrattade så jag grät på vägen hem i bilen när angelica härmade mej över hur jag kommer se ut den dagen jag fått mitt körkort. älskar dej gumman. du får mej alltid att le
har åskat som fan här ikväll också ... nästan så jag blev lite rädd. men bara lite.

imorgon är det jobb. 15-18. efter det friskis & svettis. när jag kommer hem så kommer jag lägga mej direkt så det blir ingen dator när jag kommer hem. för sen på fredag så ska jag upp 6 och åka in till jobb vid 7. börjar 8 och jobbar till 10. sen ska jag hem till mina föräldrar i skogen hela helgen. äntligen få träffa mina djur som jag saknat så mycket!

godnatt folket. jag hoppas ni fortfarande tittar in i väntan på min uppdatering. har ingen ork just nu bara.


Kommentarer
Postat av: melanie

haha, varför ska du lägga ner bloggen, bara för att du inte har tid att uppdatera flera, flera gånger om dagen? vad gör det då? dom som gillar din blogg, läser den ändå vet du :)

2008-08-14 @ 07:39:39
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Maria

Saknar dig=(

2008-08-14 @ 18:49:47

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0