ever thine. ever mine. ever ours.


åååh gud va jag älskar sex and the city filmen. dom har verkligen lyckats! skulle kunna se den om & om igen, verkligen. jag hade gett vadsomhelst för att ha ett sådant tjejgäng här. men tyvärr är mina nära vänner utspridda över hela sverige. illa ;] haha.

satt med tårar i ögonen genom hela filmen ... åter igen.. och gåshud. kan inte göra annat. så otroligt bra ju. gotta love it! faboouuuuuleees! nu ska jag fortsätta på "a shot at love" med tila tequila alien. vet inte om jag ska ner till swahn sen och se film. han tjatade om det innan att jag skulle göra han sällskap... det blir en slöööö kväll vilket som iallafall. eftersom jag vakna sent lär jag va uppe länge. men hursomhelst .. ha en fin kväll!


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0