full rulle.


benzo ( min favorit på jobbet just nu, nallebjööörn! )

kom hem från stan för en stund sen. mötet gick bra men strul med massa papper nu när jag börjat jobba lite osv. bah! var inne på zooaffärn och köpte 2 bäddar till hundarna & velvet också. som sagt, pengarna jag fick för picasso & louis var inga roliga pengar, men om jag skulle köpa nått, så skulle djuren få något. så köpte en bia-bädd till hundarna och en bädd man hänger upp på elementet till velvet. hon älskar den :) hon ligger & åmar sig i den just nu. köpte även några ben till hundarna och godis till velvet.

köpte även 3 piercingsmycken till näsan för min som jag har är jättejobbig och krokig. ikväll när jag ska in ska jag köpa månadskort på gymmet så jag kan börja gymma nu också! yaay! längtar. ska börja gymma på måndag tänkte jag :)

uh, ikväll spelar takida i huskvarna men kan inte åka dit :( angelica och roy skulle också gå men eftersom eksjö stadsfest är nästa vecka och kommer kosta, så valde vi det istället. tråk, för takida är så SJUKT BRA. men det går fler tåg, hoppas jag ;) he. om inte innan, så på hultan 2009 (hoppas jag) he.

nu ska jag faktiskt sova en stund. sjukt trött :/ sen blir det äta, gå ut med hundarna, slänga in en tvätt osv innan jag beger mej till stan igen för ett jobbpass. kommer hem efter 22, men får se om jag orkar blogga då. ska åter igen in till stan imorgon, ganska tidigt, och handla lite maod & diverse grejs. men på söndag, då ni! då ska jag ta mej en sovmorgon! känner att jag behöver det. är jättetrött nu känner jag.

hejdå kära ni! ♥

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0