godmorgon.


godmorgon godmorgon kära läsare.

gick upp 8.45 idag .. väldigt ovanligt för att vara mig. tänkkte först snooza men det är inte bra när det gäller mej. för det blir att jag somnar om och sen är det bara ännu svårare att gå upp .. lika bra att gå upp direkt.

has asnot i magen idag. ingen mensvärk.. men det gör bara allmänt ont. dryg. ska städa lite här nu osv innan jag beger mej in till stan. ska åka in tidigare idag eftersom jag ska gå in till jobbet från stan. är runt 2-3 km så det kommer ta en stund. men jag klagar inte. hoppas bara att inte vädret jävlas med mej och spöregnar just då :/ me no like.

nu blir det bädda och frukost. ha en bra dag kära läsare. vi hörs imorgon förmodligen. kommer inte orka ikväll, tror jag.

Kommentarer
Postat av: melanie

nej det går allt fort att gå den biten, det är inte så långt och det går fortare än vad man tror faktiskt:) ha en bra dag!

2008-08-14 @ 09:50:04
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0