hemma i bruzaholm igen.

hemma nu. det va konstigt att komma hem utan några hundar som välkomnar en som hoppar, slickar och skäller, och inga kissar att gosa med. men skönt också. då får jag varva ner. ska snart lägga mig. trööött.

resan gick bra. ingen försening alls för mig idag :) dock segt att vänta här & där, och byta. men jag kom hem helskinnad & nu ska jag hoppa in i duschen, packa upp, slänga in en hög skitig tvätt i maskinen & sen se på film innan jag lägger mej.
saknar dej, maria! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig me!=( Massor!

2008-08-10 @ 22:37:42

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0