inne & utelistan.



- hösten. fina höstfärger på marken, på träden, regn ( som jag bara accepterar på hösten ), levande ljus, kura ihop under en filt framför en bra film, tjocka stora koftor, mössor och vantar, läsa bra böcker i sängen .. and so on.
- tjejer som inte är typiska tjejer. som gläds åt andras lycka. som står för sina brister. som är ärliga. som vågar släppa loss utan att va rädd att sminket ska paja eller håret ska lägga sig fel.
- komplimanger. alltid mysigt med komplimanger. det gör en glad. det är något jag behöver just nu. även många kramar, pussar & leenden.
- reor. REA överallt. eller ja, nu börjar allt försvinna och byts ut mot höstkläder. men ooh, köpte massa linnen för 30 kr styck på fashion house. bra bra bra! älskar reor.
- choklad. I MASSVIS. speciellt marabou eller ben & jerrys chocolate fudge. mums.
- gym. trivs alltid bäst på gym. och nu ska jag köpa mej ett träningskort i eksjö och träna dagligen. yes indeed. här ska trimmas och gå ner i vikt!




- hösten. det blir kallt. sommaren försvinner :( hyn blir torr. läpparna blir torra. det blir mörkt på morgonen och mörkt på kvällen alldeles för tidigt vilket gör en mycket deppigare och tröttare än vanligt.
- tom plånbok. ja, det blir tomt ganska fort när man bara har timanställning. men det är bara att söka på och hoppas man får ett heltidsjobb snart.
- ingen körkort. så nu gäller det att plugga satan och köra så jag får det snart.
- fjortisar. ALLTID lika jävla ute. och dom finns ÖVERALLT.
- deprission. får alltid det bara för det är så mörkt och trist på hösten... blä.
- ett år till nästa sommar. det suger gott det.

Kommentarer
Postat av: angelica

FAMILY HOUSE!

2008-08-21 @ 08:02:39
URL: http://evoleurt.devote.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0