need for speed.


att sitta så nära skärmen som det bara går och spela 'need for speed most wanted' kan vara farligt. suttit och skrikit vid varje sväng, och svurit på alla möjliga sätt åt dom andra bilarna som försöker få bort mej från vägen och poliser som nästan fått tag i mej. jag är beroende av det fucking spelet. när jag väl börjat spela är det svårt att sluta.

nu blir det sängen fram till 9 ungefär. sen blir det en 3 km promenad i skogen med hundarna, massa städning... sen blir det vimmerby och märka sej för resten av livet. jippiedidooo. najti.

Kommentarer
Postat av: vesna

re: haha... får prova det nästa gång.. men sen vet jag nu också att klockan 13 ska man inte befinna sig vid slottet, för då kryllar det av dem.. som små myror. de är där för att se högvaktsbytet och klappa på polisens hästar :P



lycka till idag ;D

2008-08-19 @ 04:57:06
URL: http://stickwithyou.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0