SKIT SKIT SKIT.

är så jävla ledsen och arg just nu av många olika anledningar. jag gråter som fan och jag är så jäävla trött på att ständigt gråta, men det verkar inte som det är meningen att jag ska få va glad så speciellt länge. men ska inte skriva för mycket för då lär jag få ångra det senare....

undrar ibland om man gjort fel val här i livet. som gör att jag står där jag står just idag. jag önskar jag kunde ändra på så mycket, av att bara knäppa med fingrarna. vrida tillbaka tiden... önskar att livet var lättare. just nu känns det oerhört svårt och jag vet inte riktigt hur jag ska mig igenom det...

ska lägga mej under täcket nu och gråta lite till .. det är ju så otroligt SKOJ. inte ... blir nog bloggpaus här nu ett tag. om jag kommer tillbaka förr eller senare, det märks. i just can't deal with things right now.


Kommentarer
Postat av: Emma

jobbigt :(

2008-08-19 @ 15:47:54
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: vesna

re: usch..hoppas din dag blir bra ändå.

ang. solningen, så tar ju huden skada ändå.. personlig åsikt bara.. vet ju inte vad tatueraren tycker/vet så :)

2008-08-19 @ 16:36:57
URL: http://stickwithyou.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0