salong seven!



nivin












idag har jag och mariagum lullat runt i stan & bara kollat. jag skulle kolla om synoptik kunde fixa mina glasögon. men dom behöll de, för dom måste byta bågarna helt & hållet. så dom skulle skicka hem på posten eller vad dom dilla om.
drog till nivin på salong seven. inte träffat henne på över 1 år. helt hemskt! saknat henne så mycket! och maria har pratat om att hon ville klippa sig hos nivin, så då fixade vi så hon kunde klippa sig idag :)

nivin hade ju inte en aning om nånting eftersom vi inte pratat på över 1 år , så det kom som en chock för henne att det är slut mellan mej och n. men men ... jag har saknat henne så mycket och det va superkul att träffa henne igen. hon är samma härliga nivin som vanligt + det är ju ett stooort plus att hennes bror är "hamza" i andra avenyn ;) hahahaha. nejdå :] men det va nära att jag fick träffa honom idag, men han var inte hemma, utan hos deras föräldrar, så vi ska ses nästa gång jag är här istället, om han är i falkenberg då. hääftigt ;) han är ju så söööt :) och han kan ju inte va annat än snäll om han har nivin som syrra.

men som sagt, vi bytte nummer nu och nivin har fått min bloggadress, så om du läser detta nu så HEJ GUMMAN ;]
och tips för er alla som vill klippa sig hos en som är grym, så gå till salong seven i falkenberg om ni är här. superbra salong, superbra frisör! trogen vän. ( smygreklam ) får ses snart igen gumman! superkul att ses! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev jätte nöjd med klippningen! Kommer tillbaka=)

2008-08-09 @ 18:25:48
Postat av: Anonym

http://www.gratisgen.se/?ref=91925

Bli medlem här :)

2008-08-09 @ 21:59:43
Postat av: JONNA

Åh, andra avenyn äger allt annat!

2008-08-10 @ 08:11:03
URL: http://thisney.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0