fått en order.



i order från malin så ska jag blogga. men jag är alldeles för trött egentligen.. har ont i rumpan och låren. jag är som sagt inte van att cykla längre. inte cyklat sen innan det tog slut med n typ. bara nån enstaka gång. och sadeln på cykel gör svinont! så jag har skitont och kan knappt sitta. hahah. man kan tro att jag gjort annat förfan .. ont i lår & ben .. men hell yeah va snygga ben och lår muskler jag kommer få sen :)

jag somnade innan jobb. och som vanligt, sov jag längre än va jag skulle egentligen. gick upp en halvtimma innan bussen gick.  men jag hann. varit på prästängshallen. skulle ju köpa gymkort men icke. man kan bara göra det på måndagar mellan 16-20. så ska boka en visning i gymmet på måndag och även köpa kortet då.
jobbet gick bra. busschauffören som körde hem var lustig dock.. han parkerade bussen fel. han lät mej gå på utan att betala. han körde från stationen 5 minuter innan han egentligen skulle köra. han körde 3 rundor i stan och sen åter tillbaka till station för att hämta dom som väntade och sen hem. men han stannade inte på busshållplatsen jag skulle av, utan mitt ute i skogen typ. tack? jag tror han var för gammal för att jobba. virrig much?

skulle sett på "ray" innan jag la mej men hade massa problem med nätet när jag kom hem + pratat me malin & maria i telefon och sen mattias. och nu är jag så trött så jag måste tejpa upp ögonlocken. så nu blir det sängen. najtinajt.

ps, jag ska svara på ditt mejl sanna. snart :)



it's time to be a big girl now. and big girls don't cry.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0