dude!!!


 
kul kväll igår. förfesten va en höjdare. snyggingar här & där, galna vänner och ett & annat objekt att störa sig på, like always. när vi kom in till eksjö så fick jag dock inte komma in. fan va förbannad jag blev.. sen spårade det ur totalt. men det ordnade sig iallafall. och jag lyckades komma hem utan att slösa mer än kanske 20 kronor på hela kvällen. de ni!

när jag kom hem yrade jag runt med ett mjölkpaket och mobilen i handen. däckade runt 3 med sminket på, kors och tvärs över hela sängen. jag vaknade ungefär 12 timmar senare... och var helt väck.

så nu sitter man här med gårdagens smink på sig i mysbrallor och orkar inte ens knappt gå på toa. och mår som man förtjänar. ja fyfan va äcklig jag är. höhöhö :)

dagens kommer spenderas med sex and the cityfilmen, a shot at love & kanske step up 2, igen. jag kommer iallafall ligga i horisontellt läge.

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Oj det va inte dåligt att lyckas med att bara bränna tjugo kronor!

2008-08-31 @ 16:44:40
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: hehe okej :P



ååh jaa patrick är bäst :D

2008-08-31 @ 18:19:50
URL: http://blondina.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0