done & done.


nu har jag dammsugat, tvättat golv & duschat. dessutom skurat kattlådan & bytt all sand till ny. har hunnit packa också, och det blev en stor väska + ryggsäck :/ får se om jag kan trycka ner allt i den stora. fattar inte varför jag ska ha med mig halva hemmet när jag reser nånstans. nicky kommer få chocken imorgon när han får se allt jag ska ha med mig...

längtar dock också mycket till imorgon! jag ska äntligen få träffa mina favoritpersoner i hela världen. ( förutom du, angelica ). maria, mikael & lille neo. så imorgon vid denna tiden är jag hos dom. kommer fram 21.17. bleh. åker härifrån vid 10 imorgon. lång dag. hatar att åka tåg .. speciellt när man ska byta här & där. längtan till körkortet är STOR.

nu ska jag se på 'hancock' & lite 'scrubs' innan jag kryper till sängs. jag svarar på era kommentarer imorgon bitti. najtinajt.

Kommentarer
Postat av: melanie

vad är det för fel på att åka tåg? man går ju bara på och sätter sig, haha. hur bra som helst tycker jag, plus jääkligt mkt billigare än bensin (oftast). hoppas du får det bra där iaf, kraam!

2008-08-05 @ 09:15:23
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0