lördag.



usch det har varit en jobbig dag. känslosam. gått igenom massa kort och då inser man hur mycket man saknar mormor, morfar & farmor :( man saknar tiden då man gick i skolan, då man bodde hemma och man inte behövde ha bekymmer som räkningar och eget ansvar. när jag och angelica satt på mitt lilla rum och vi inte brydde oss om nånting förutom alla killar vi va kära i. jag saknar det.

har umgåtts massa med mamma idag också. gått igenom förrådet med allt skit man har lämnat kvar här, som man inte tog med när jag flyttade hemifrån - 05. hittade massa fina smycken jag glömt sen min konfirmation, hittade en spargris med ungefär 60 kronor i, och massa 10öringar hahaha :) har sparat sen jag var liten.

ikväll träffade jag som sagt hon som är nya ägaren till mina bebisar. och sen har jag och mamma varit ute och gått med hundarna. sett på 'sommarkrysset' med dom och bara umgåtts. nu ikväll har lady gått snett, eller något liknande, med tassen för hon gnäller så fort jag tar i den. vet inte vad det är, men tror det är en stukning bara. imorgon ska vi förbi vetrinären när linus skjutsar hem mej. hon har varit hängig dom sista dagarna och inte varit gamla vanliga lady. så måste kolla upp det :( hon är min bebis ju. hon ska må bra. inget annat.

nu ska jag avnjuta en 33 cl cola light och en marabou mint choklad kaka. på lördagar får jag äta va jag vill. annars kommer jag aldrig orka gå ner i vikt. haha. så nu blir det 'scrubs' och gotta mej. godnatt ( om jag inte bloggar mer senare, malin blir ju så glad ;] )

Kommentarer
Postat av: malin,ems bästis

Ja jag älskar när du bloggar sötnos <3

2008-08-16 @ 23:10:49
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: sara

tack desamma =))

2008-08-17 @ 00:19:12
URL: http://saarasofie.blogg.se/
Postat av: Sanna A

Visst är vi?! Vi kan om vi bara vill :D

Postat av: jenny

muuums jag vill oxå ha chocklaaad :D

2008-08-17 @ 01:12:26
URL: http://menjenny.blogg.se/
Postat av: Sanna E

härligt att höra mitt kära lillamongo :D

tell me all about it!!!

2008-08-17 @ 01:27:01
URL: http://sannornas.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0