onödig lista.

Var ligger din mobil när du sover?
på nattduksbordet.
Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
ganska ofta.
Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
innan så kändes det jättenaket. nu bryr jag mej inte så mycket. dock så är det ALLTID folk som ska ha tag i en när man inte har mobilen med sej.
Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
eh.. nej.
Hur många mobiler har du haft det senaste året?
2.
Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
nej.
Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?
hemligt.
Vad står de i det senaste skickade sms:et?
"fuck off" till wedin.
Vem är överst listan över missade samtal?
tomas.
Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
mamma och pappa.
Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?
mamma och pappa.
Har du som bakgrundsbild?
en bild på blå ringar som åker runt, typ.
Hur mkt batteri har du?
lite mer än hälften fullt.
Vem är 8 på din kontaktlista?
emma.s :)
Vem är den första på bokstaven "G" i din kontaktlista?

har ingen på G...
Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
sony ericsson ?
Den bästa låten på din mobil?
skiter i vilket.
Den sämsta låten på din mobil?
alla typ.
Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
på yoda.
Hur mkt är klockan när du gör detta?
19.30.

Kommentarer
Postat av: Jess

hej ch tack fö din kommentar! Det är helt sjukt vad fort det gå att festa sig för ett djur oh vilken oro, tårarna bara öer. Ör fortfarande helt svullen.. Men nu är lillgubben hemma och han mår bra igen hoppsa bara han står påbenen nu!! kram

2008-08-02 @ 19:58:26
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Jess

Va har du för voffsingar då??

2008-08-02 @ 19:59:26
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: vesna

re: paraden var rolig, även om det regnade :P ska slänga upp lite bilder på bdb strax :)

njaa.. tar väl ca 30 min med tunnelbana och 15 min med bil om det inte är mycket trafik.

kram

2008-08-02 @ 20:40:40
URL: http://stickwithyou.blogg.se/
Postat av: MC

haha rolig sak där;)

2008-08-02 @ 21:09:56
URL: http://claejjsson.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0