13 december - lucia.



se vem som är uppe tidigt idag! ;o ja jääävlar! det trodde ni inte om ems va? haha. och nej, jag är inte sjuk för att jag inte sover bort halva dan. jag var helt utslagen igår redan halv 11 ... dock så blev jag pigg, när jag väl la mej i sängen, vilket är ett vanligt problem för mej ;\ så la mej & såg på "rob & big" såklart, & drack oboy. däckade runt 2 .. och gick upp 8, men vaknade en stund innan och va pigg. känns bra! men jag har lite huvudvärk :/ that kinda suck.

vet inte när mina föräldrar kommer, men vi ska ju på lucia i kyrkan i eksjö vid 18, så innan dess. ska handla lite också osv. mys mys mys! älskar när jag får träffa dom. dom bästa i världen är dom!

lucia är det idag ja, som sagt. inte lika speciellt som det var förr, när man gick i skolan. kom ihåg en jul då vi lurade våra föräldrar och lät alla killar gå lucia, och markus i min klass var den som fick ha alla brinnande ljus i skallen & läppstift. haha. alla garva som fan, och dom stod mest i sina vita "klänningar" & skämdes.. alla tjejer var tomtar :) haha. goda minnen!

nu ska jag dricka lite mer oboy, och sen sätta igång med allt som ska göras innan mina päron kommer... bara lite mer bloggande & svara på kommentarer först :) ha en supermysig lucia!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0