IQtest..

(pratar i telefon me saragumman.)

jag - jag gjorde ett IQtest igår.
.. & sara börjar asflabba i andra luren.. haha. behövde inte ens säga mina resultat för hon visste tydligen redan svaret.

snäll vän jag har va? ;) den bästa.

mitt resultat av IQ-testet.
IQ: "din IQ beräknas vara lägre än vad det här provtestet mäter" 
jepp :/ haha. så illa är det.


iof ska man inte tro helt på det där heller .. men det är ju inte första IQtestet jag gör heller, där det stått i stort sett samma sak .. hahah. visst e jag charmig? ;)



ems - smartest girl you will ever know! ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha söt katt

2008-12-30 @ 19:07:14
URL: http://prediletto.blogg.se/
Postat av: Em

haha, hräligt bild, vart kan man göra sånna test då?

2008-12-30 @ 20:14:13
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: jenny

Har du mail=) haha det kan ta ett tag detta. men the secret påverkar äns liv om man själv väljer att leva efter det sättet som presenteras i filmen/dokumentären. Min kompis presenterade filmen för mig och jag tänkte direkt att jag skulle testa och det gjorde jag, jag betämmde att jag och Qing skulle vinna hela lydnastävlingen på hemmaplan. Jag sa det till alla jag kände och jag visste att det skulle hända. jag såg hela tiden vår potensiall och jag ville verkligen det. och VI VANN!!

Sen har tankesättet hjälpt mig med mycket. fick jobb direkt efter jag slutade skolan, vann budgivningen på lägenheten, bra med pengar och frisk från min ledsjukdom. Allt, du kan få allt men det är svårt att ändra sitt tankesätt och hela tiden tänka rätt, du kommer förstå när du sätt filmen att du är ditt livs skapare när det gäller allt=) Gör ett försök och ha massor med tålamod

Nu ha rjag babblat på ett tag. Gott nytt år på dig med och det kommer bli ditt bästa med the secret i bakhuvudet.

2008-12-30 @ 20:39:19
URL: http://caniche.blogg.se/
Postat av: D i v a

nja, sådär bra ! Gott nytt år :D

2008-12-30 @ 21:54:04
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0