update.



fler som såg "körslaget" ikväll?
jag tycker dom är fett mäktiga, allihop. gillade magnus carlsson, erik segerstedt & timos körer.
och att erik är riktigt snygg också, det är inget fel. något att titta på. yuuum!

håller på & pillar på kommande blogg nu. riktigt nöjd faktiskt. men gör en annan banner när jag väl orkar..
har varit en lugn dag i övrigt. jag och pappa var på mellandagsrean. han köpte någon.. dvdbrännargrejsemojs.
jag kollade på ipod nano. min rosa älskade har gjort sitt. dags att köpa en ny ..
fan att jag är fattig som en kyrkråtta just nu. man kan ju inte direkt ta med laptopen när man ska ut och gå ..
och utan musik suger det. bläeh.

flippade på min dator ikväll. min laddare strula igen. är nog dags att köpa en ny där med. fy.
imorgon blir det kanske fest, hos linus. får se. jag och pappa ska upp till skiren me hundarna på dagen iallafall..
så dom får springa av sig lite :) vi hörs!

Kommentarer
Postat av: linus

synd att det inte var mig du menade :P

2008-12-27 @ 01:50:20
URL: http://liinusagren.blogg.se/
Postat av: Maria

Lätt att Falkenberg ska vinna körslaget!

2008-12-27 @ 10:48:24
Postat av: melanie

jag har varit irriterad på den där reklamen sen den började på tv, så att se programmet var inte alls troligt!;) hahaha:)

2008-12-28 @ 10:02:43
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0