lista.




Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
att jag överlevt. gick igenom 9 år som mobboffer, mycket som pågick i släkten, allt som pågått det sista året .. jag förstår inte ibland hur jag lyckades komma hit, där jag är idag. jag har många gånger bara velat dö. men nu står jag här, stronger than ever, och jag mår verkligen bra med mitt liv! jag har världens underbaraste vänner, den bästa familjen, jag har en fin lägenhet och jag vet äntligen vem jag är och vad jag vill göra med mitt liv! och det förvånar mig. att jag nånsin skulle kunna bli så stark, som jag är.

 

Mitt liv skulle bli lättare om?
lite mer inkomst skulle inte skada, men det tycker nog dom flesta :) ett körkort hade gjort det lättare också. men allt tar sin tid. det skulle göra det lättare om jag kunde hjälpa pappa nu också.

 

Vilket var ditt första jobb?
hmm.. jobbet på burger king, ullared. men dom var ju riktiga fittor.

 

Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
eum .. det bästa jag lagt pengar på är mina djur, så. . . dom ger mig lycka dagligen, jämt. det finns inget bättre än så. 

 

Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
jag är fett stark i mig själv. jag vet inte .. :/ svår fråga. alltid lättare att fråga ens vänner om vilka bra egenskaper man har.

 

Mitt bästa köp?
ja, jag får väl svara mina hundar igen :) & min säng ... skönast nånsin! ipoden. 

 

Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
får aldrig oväntat besök, förutom av thina. haha. när folk väl kommer bjuder jag på mat, alkohol, osv osv.

 

Vad får dig att inte vilja stiga upp ur sängen?
om jag sovit för lite vill jag verkligen inte stiga ur sängen. eller om jag verkligen inte vill göra något, just den dagen.. 

 

Vad är du mest stolt över i ditt liv?
att jag lyckats komma dit jag är idag, även om jag gråtit ett hav och fått hjärtat krossat x antal ggr, gått igenom 9 år med fula ord och slag och massa annat skit.

 

Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
emma, sara, malin, rebecka.


Kommentarer
Postat av: MALIN

Tack sötnos och grattis till dig ;P heter du också anna ? pussen

2008-12-10 @ 14:57:29
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Madde

Jepp, mtv.com.. shows/ Rob & big... hopaps du gillar den för jag ÄÄÄLSKAR den. Fast den blir mer galen ju längre in i serien man kommer.. :)

2008-12-10 @ 15:00:20
Postat av: L I L L Y LA <3

vad skulle du vilja bli? :)

2008-12-10 @ 15:28:19
URL: http://tval.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Jo det är helt ok idag :) Dock är jag väääääldigt uttråkad just nu ;P men men. Hur är det själv? :D

2008-12-10 @ 16:02:10
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Erica

Re: Knäck som vapen!? HAHA Hur?

2008-12-10 @ 16:49:57
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Allt bra med mig, fullt upp med julklappar och en massa bara. Ja vi får ta och ses nästa år haha...det låter verkligen som att det är jääääääte lång tid tills dess. Jag ska också åka iväg vi ska ner till Malmö till min kära mamma, bröder mm. ha det bra kram

2008-12-10 @ 17:33:49
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0