[ 03.32 ]

vafan gör jag uppe nu? ja det kan man ju fråga sig. eller nä, det behöver man inte. alla som känner mej vet att jag är nattuggla. svårt att ändra på det också tydligen :/ baaaad emma. baaaad! jag är helt hooked på 'how i met your mother'. it's awesome baby! men jag borde göra en annan sak också, som jag bara skjuter fram hela tin', som jag höll på med igår natt. men jag ska göra det innan jag lägger mig. MÅSTE. men det är svårt att ta tag i det. speciellt när man har MILJONER saker att säga till människan.

jaja, jag ska göra det. bara ett avsnitt till av 'how i met your mother' mwahaha!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0