[ aj på kinden. ]

satt och glodde och kände på kinden att jag har JÄVLIGT ont i ena kinden & kom på att jag råka slå i ena kinden i dörren på toan igår natt. eller ja, dörren .. studsade in på kinden på mej. visst, jag va lite.. eh, ostabil. men .. snäll dörr då! och jag har JÄVLIGT ont idag... :/

läst lite bloggar, men inge skoj för jag kan inte kommentera. nått jävla internt fel står det. irriterad man blir då eller?

skulle lagt mej för 2 timmar sen men blev att jag börja snacka med emma på msn. hon är en bra lyssnare och bra att gå till när man behöver råd. underbara vän! men nu, nu ska jag slänga på en film och sovelisova. mamma och pappa lär väcka mej tidit imorgon.



nu hälsar jag och louis godnatt. natti.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hahaha var du lite ostabil? ;) du e la för söt;)

2008-07-21 @ 08:05:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Maria

Snäll dåe!

2008-07-21 @ 09:29:17
Postat av: Emma

klart jag lyssnar :)

2008-07-21 @ 12:18:27
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilken söt misse dog ju där och ja som aldrig velat ha katt :S

2008-07-22 @ 23:26:44
URL: http://gulligblondiin.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0