[ äntligen ensam ]



fytusan va jag är trött idag. jag ska fan hoppa in i duschen & sen lägga mej. jag ska upp 6 imorgon :/ ska va hos tandläkaren i stan vid 8.00. ( förlåt a, du får powerwalka själv idag )
mamma & pappa har åkt nu. dom åkte för någon timma sen. tråk! varit i hult och sen eksjö idag. pappa badade och sen har vi ätit på kinarestaurang. nu äntligen, efter 3 dagar är jag ensam. jag mår nämligen dåligt om jag inte får min ensamtid, så det va skönt att äntligen få va själv. men istället blev jag cptrött, så nu ska jag fan ta mej en lång dusch & sen lägga mej och se en film. vill INTE va trött imorgon, för då finns risken att jag försover mej. och MÅSTE in med denna tanden nu. har sjukt ont ;/

jag får helt enkelt vänta med att uppdatera med massa skoj tills imorgon för jag ORKAR verkligen inte. har ni haft en bra dag, babes? ♥

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0