[ döende migrän ]

idag håller jag mig i horisontellt läge... jag har världens migrän och det enda som hjälper är att jag är i ett mörkt rum ... så jag ligger och mår skit. blir bara värre om jag rör mej .. stööörigt. på riktigt dåååligt humör idag. skitirriterad och grinig, och jag vill bara dö just nu. så ont gör det. kill me. kill me now.

jag hoppas det försvinner snart. tagit 2 ipren och 2 eeze. om jag mår bättre ikväll så ska jag svara på era kommentarer. börjar bli dags nu. tack för att ni är så underbara



Kommentarer
Postat av: Linda

Du äter för mycket piller. Inte undra på att du får huvudvärk! Tablettberoende blir man. Du förstör även din lever och njurar. Börja rör på dig regelbundet och ändra dina vanor som mat och sömn. Så ska du se att det blir bättre. / En som varit som du.

2008-07-17 @ 20:28:17
Postat av: Rebecka

Krya på dig hoppas det blir bättre snart, inte alls kul att ha ont i huvudet:(

2008-07-17 @ 21:18:15
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0