don't worry about me.


är jag den enda som ligger i sängen & försöker tvinga sig till att somna, om man vet att man ska upp tidigt dagen därpå? jag däckade runt FEM imorse .. men la mej runt 4tiden ... tänkte hela tiden "nu är det bara 4 timmar tills jag ska upp. nu är det bara 3 ½ timma till jag ska upp. nu är det bara 3 timmar och en kvart kvar..." ja, ni fattar. man somnar ju inte snabbare för att man tänker så :/ jag kom upp iallafall. men jag har varit sjukt trött i ögonen, så har gått runt med solglasögon hela tiden för att dölja mina trötta ögon. men också för att solen och värmen är tillbaka. wonderful!

blev så JÄVLA ARG på ams. hade tid där vid 10. satt där och väntade en halvtimma, utanför. för dom öppnade egentligen inte förrän 13. men om man hade tid bokad så kom man in ändå. och jag knackade som fan och undrade vafaaan dom va. sen kommer nån kärring och säger att hon inte har tid med mej just nu och att hon skulle boka om tiden till mej. ööh? lagom sur jag blev. kunde lika gärna stannat hemma.. fuckface.

nu sitter jag här med migrän och tänkte lägga mej i sängen ett tag och försöka få bort den. köpte hem nya SOLO och nya Hänt bild. alltid lika skoj att läsa. har inte läst nya cosmopolitan än och den köpte jag i fredags! JA, FREDAGS! så jag ska lägga mig i sängen nu med min cappuchino choklad & vila.

vad gör ni denna underbara dag?




prime STH - I'm stupid.


I'm crying,
but don't pity
i'm dying, but just walk away
i'm gonna be alright
 cuz i was screaming, but you woke up and
i'm gonna miss you but i (miss you but i)
i'm gonna be alright

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0