don't you ever for a second get to thinkin' that you're irreplaceable...


jag såg 25 minuter in på "PS. I love you" igår. jag var såå trött! när jag la mej i sängen så däckade jag på 2 röda. hann inte ens släcka lampan. imorse vaknade jag, jättesvettig och med en tänd lampa och undrade för mej själv vilken dag det var. hatar när jag tänker så, för jag blir bara förvirrad.

jag har legat ute på balkongen och försökt sola men det var så varmt att jag blev skogstokig. så jag sitter inne och svettas istället. tänkte se vidare på filmen och hälla i mig vatten. försöker bli av med mitt cola beroende nu och drinker litervis av vatten istället ... men vilket sug jag har efter skiten :| gaah!

jag återkommer senare

Kommentarer
Postat av: Dolly

tihi vad gullig du är :) Äntligen hemma från jobbet nu, puuh skönt som bara den :)

texten så gör man fet stil :) hoppas du har en fin dag. kramis

2008-07-29 @ 15:19:53
URL: http://missdolly.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0