[ dripp dropp ]



regnet smattrar mot fönster-rutan och klockan är snart halv 4 på morgonen .. jag är sömnlös. försökte sova en stund innan men det gick icke. mitt finger värker utav bara helvete och jag mår illa :| blir nog sängen snart. tänkte dra ut på en promenad med hundarna i ösregnet dock. mysigt när det regnar, att gå osminkad ute och bara känna regndropparna mot ens ansikte...

har suttit och pratat massa skoj med sara & kattis ikväll. hoho. vänner är dom bästa! vad skulle jag göra utan mina vänner? ♥ nu blir det på med skorna och gå ut en sväng innan jag ska försöka sova. godnatt kära läsare.


glöm inte lämna kommentarer innan ni lämnar min blogg ;) maha.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0