[ en dag på stan ]

hellou lovers!

sorry för kass update. jag har inte varit hemma.

däckade vid 10 igår. jag var helt slut. såg inte ens 5 min på 'how i met your mother'.. a väckte mej vid 10 i 10 imorse och då var jag pigg. underbart. så vi har glidit runt i stan & kollat, fikat och bara umgåtts. alltid lika kul med gums. blev HELT KÄR i ett par kilklackskor också, som jag la undan tills nästa vecka. oooh! längtar tills dom blir mina :) ni måste se dom alltså. så heta! beställde även klipptid ( jag har inte klippt mej på ett år, ja, så ILLA är det ) och beställde tandläkartid för min onda tand. nu gäller det att skriva upp tiderna också i almenackan så man inte glömmer. jag och mitt minne.

ligger i sängen & ser på 'how i met your mother' och tar det lugnt nu bara. gått runt i lägenheten och plockat osv. ska ut och powewalka om en timma med a. tills dess blir det mer how i met your mother. vad gör ni själva idag?


på uteserveringen där vi fikade.

a: jag vet vad som hjälper mot sötsug iallafall.
jag: k-u-k? ( bokstaverar så inte ungen fattar va vi säger, som sitter vid bordet breve )
a: ne. s-e-x.
jag: ahaaa. okej.
a: på toan.
jag: i duschen eller?
a: när jag stod och borstade tänderna.
jag: jaså? ookej.
a: hunden. ( ger mej en menande blick )
jag: vadå hunden? vilken jävla hund? ni har ju ingen hund.
a: HUNDEN! ( hon syftade på doggiestyle men det fattade inte jag )
jag: vadå hu... ahaaaa! ( äntligen kopplade jag det )
a: ååååh! ( suckar )


Kommentarer
Postat av: Kattis

Se nu till att nanna i tid ikväll också, så du får ha någorlunda dygnsrytm ;)

2008-07-16 @ 20:42:33
URL: http://ernies.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0