[ en jobbig torsdag ]


sitter & svär för mej själv i mörkret. har hickat i typ en halvtimma nu. det börjar bli drygt. har haft en riktig dålig dag idag... jag är så less på allt. jag är less på att sitta vid datorn, för tanken på att sitta här ger mig ångest. ofta man får sådana känslor om att sitta vid datorn? eh nej...

vet inte vad det är. jag saknar honom. han är inte värd att sakna, men ändå gör jag det. vet ni vad? kärlek suger. fyyy va det suger! </3 fuck it.

ja, jag ska fan inte skriva mer för jag bara gnäller ikväll. imorgon kanske jag ska in till hjältevad och jobba. det ni! första gången sen jag flyttade hit isåfall. men bara kanske. ska iallafall in vilket som, och möta upp angelica där & handla hem lite inför helgen. blir en lugn sådan. förra helgen va så hård ;/ måste sluta dricka så mycket. jag måste sluta me det öht tills jag mår bättre. kan inte dricka för att må bättre. det funkar inte ... men vad gör man? så i helgen ska jag kolla på film, och fundera på vad jag vill med mitt liv. jag har många saker jag vill göra men jag måste börja nånstans...  så mina hjärnceller kommer gå på högvarv i helgen. yaaay!

nu ska jag lägga mig i soffan & se på underbara 'how i met your mother' klockren serie! puss dolls



vad har ni för planer inför helgen?


Kommentarer
Postat av: melanie

näää att dricka för att må bättre brukar aldrig funka, kanske för stunden dock, men sen efteråt känns det 100 ggr värre istället. ursch! i helgen så har jag inga speciella planer, ska hem till föräldrarna ikväll och äta mdidag. och imorgon ska jag och emma ut till koriander:)

2008-07-11 @ 07:16:20
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0