[ en lista ]

1) Vad åt du till frukost?
- jordgubbar med mjölk klockan typ halv 4 på eftermiddagen... jag hann inte äta frukost innan dess. eh? ja.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- ha, orka. den ligger ju på inlägget under.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- bobo. han bad mej komma in på msn.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- acer , så den är tråkig, dvs grå och svart.
5) När var du arg senast?
- hmm.. nångång igår. flippade totalt. minns inte varför though.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- jadu. studentveckan i guess. orka tänka på skoltiden nu ...
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- mobbningen jag fick stå ut med i 9 år ..
8) Yoga eller löpning?
- hmm. löpning isåfall. jag är för rastlös för yoga.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- both, plz.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- cosmo, hänt bild, hänt NU eller vafan dom heter, skvallerblaskorna, veckorevyn, iform.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- persbrant kanske?
12) Teveprogram du aldrig missar?
- inte sett på tv alls sen jag flytta hit. min fucking hyresvärd är seeeg. men .. eh, jag vet inte?
13) Vem är du avundsjuk på?
- många.
14) Din bästa revansch?
- hm. för trött för att tänka på alla revancher jag gjort. har ju gjort SÅÅÅ många. hur ska jag kunna välja? öööööh.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- aldrig haft en chef, men får väl räkna upp från praktikplatserna då. bästa: jenny på 4Hgården i kalmar & acke på vattenpalatset. skitbra! sämsta: nån kärring vid namn agneta som hatade mej på ett dagis .. + den 22åriga chefen på burger king i ullared som sket FULLSTÄNDIGT i att jag blev mobbad där. ÄT INTE PÅ BURGER KING I ULLARED!
16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
- lever. ärtsoppa. bönor. kotunga, musslor, och sånt shit.
17) offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- channing tatum. men hade inte velat ta ett snack med han, utan jag hade velat stoppa tungan i hans mun ^^,
18) kaffe eller te?
- TE FÖRHILVETÄH!
19) skostorlek?
-MINI.
20) hur ofta är du på Ikea?
- sällan. handlat över internet dom senaste gångerna. men jag var där med angelica & roy i maj.
21) om du hade 5 miljoner över ....vad skulle du köpa då? och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- ORKA. dryg fråga. jag skiter i om dom skulle försvinna, för jag bestämmer att dom INTE skulle försvinna. eftersom jag inte orkar svara just nu så säger jag att jag sparar dom på ett sparkonto och svarar på frågan om va jag skulle göra med pengarna en annan dag. goodnight!



utmanar alla som orkat läsa ner hit.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0