en övervarm söndag.



fy va varmt det har varit idag! FÖR varmt. sov ut idag och vaknade runt 12. pappa var på ingång när jag stod och borstade tänderna nyvaket & vi drog upp till cafét och fikade. det hade tydligen varit någon motorcykelträff i västervik i helgen så massa mckillar var där och fikade. såg några snyggingar att vila ögonen på. mjau.
därefter så satt jag och pappa inne ett tag i lägenheten för det va alldeles för hett ute. jag brände mej i ansiktet under fikat uppe på cafét :/ drygt. drog till movänta runt 17. tog med yoda.

tog första doppet, för denna sommaren. och jäävligt skönt var det. yoda var med och simmade också. sen åkte vi in till eksjö och åt på pizzeria victoria. kycklingsallad :) och därefter lite handling. sen har vi suttit ute på balkongen ikväll och diggat till reagge musik, jag och pappa, och bara njutit av den sköna kvällen.

ska lägga mej snart nu. ska in med 10.06tåget imorgon och klippa mig. får se hur jag kommer se ut när jag kommer ut därifrån. jag har alltid gått missnöjd ifrån frisören typ alla andra gånger. jag hoppas det inte blir samma sak imorrn. förlåt för kass update. jag ska bättra mej ;] märker att man förlorar läsare när man inte uppdaterar. tråk. keep on reading!

PUSS!






Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0