för hela året har jag väntat på juni, juli, augusti!



här ligger louis och sover, bäbisen. känns så jobbigt att behöva sälja honom :/ men han kanske blir min nya granne. en kille som anki och roy känner ska flytta in under mig. och ja, vi strulade för några år sedan. men iallafall, han kanske ska bli louis nya ägare. man kan alltid hoppas. då kan jag gosa med honom ibland ändå, även om han inte bor med mig längre...

ikväll har jag tagit det lugnt. så otroligt trött! nu gör sex and the city tjejerna mig sällskap .. snart blir det sängen... ska ut med hundarna en runda till. båda är väldigt dåliga i magen och fiser ständigt. och eftersom man inte hör när dom gör det, kommer det som en käftsmäll. fyyy! dom har väl ätit något dåligt. dom fick lite kyckling igår. kanske är den.

anyway... nu blir det mer carrie bradshaw och dom andra tjejerna innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: vesna

re:haha ne inte 8 timmar :P just nu är det ca. 2. resten av tiden går till att sortera, dela upp efter portar/våningar/namn och så där. får 102,8/tim.

kjolen är beställd på chicy.se, står nånstans under bilden ;) dock är det minimala, asiatiska storlekar, så därför hoppas jag att den passar :)

2008-07-03 @ 22:57:12
URL: http://stickwithyou.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaaadu, bra fråga =S Men jag har fått ca 600 kommentarer på tävlingsinläggen så det är rätt många ja ;)

2008-07-03 @ 22:57:48
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Neeeej vilken söt bild ;D



Yes de tär långt bort jag bor ;P nej solen skiner inte här men jag är inte så aktiv på msn så har inte brytt mig om att ändra, haha ;D

2008-07-03 @ 23:01:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Maria

Hahahaha ja några då! ;)

Åh lät underbart =) Jag ska försöka komma isäng jag med, har börjat få svårt för det haha =)

Kram

2008-07-03 @ 23:03:13
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0