[ friday i'm NOT in love ]


tack babes för alla fina kommentarer jag fått, men hey, melanie - vadå "snygga röster"? hahaha xD vi har asfina röster. tss :)

gick upp för en stund sen. legat i sängen & stirrat upp i taket senaste timmen och funderat. kom inte fram till något dock. ska snart iväg till hjältevad och handla lite. drygaste stället ever och skitdåligt med bussförbindelser, men kan inte åka med angelica för hon jobbar och slutar sent & sen ska hon & roy till oskarshamn direkt. så det blir en helg utan min angelica .. buhu. haha.

vädret är tråk & jag fick en utskällning av min granne innan. störda jävla surkärring. klagade på att mina hundars tassar va blöta och blev skitsur. kärringjävel...

vad gör ni idag ? : )

Kommentarer
Postat av: marre

vadå hur stördes hon av att dina hundar va blöta!? :O

2008-07-11 @ 15:42:00
Postat av: melanie

haha, era röster är det säkert inge´fel på när ni är nyktra:) men det va ett jäääkla skrikande, haha! och så är det på fyllan, man sjunger inte man skriker:) haha



ha en bra helg du också:)!

2008-07-11 @ 23:10:29
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0