[ HÄMND åt den som uppfann datorn .. ]

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jag blir tokig!

JAG HATAR DATORER. jag hatar windows vista. jag hatar att jag inte kan nånting när det handlar om datorer. jag hatar att jag inte har någon händig kille som kan detta och jag hatar att mikael bor för långt bort så han måste försöka förklara allt för mej, mitt jävla dumbass över telefonen!

så om inte detta fixar sej försvinner ALLT från min dator. och jag kan inte göra ett skit åt det. och det SUGER GETPUNG!

URSÄKTA mitt språk men jag är ganska förbannad at the moment...




jag ser ungefär ut som denna gubben just nu. arg och helt tokig! AAAAAAAARGH!

Kommentarer
Postat av: Bubbla

Känner igen känslan! För det mesta krånglar de som mest när man ska göra något viktigt...

2008-07-14 @ 22:22:10
URL: http://www.metrobloggen.se/bubbla

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0