har du...?


TAGIT SMÄRTSTILLANDE?
hm. ja? morfintabletter när jag hade ryggskott & gjort illa min fot. och det är förjääävla gott med morfin! oyeah! annars är det bara huvudvärkstabletter och sådant. om det nu räknas...

BRUTIT ETT BEN?

nej. som tur är. men jag lär väl bryta min fot snart!

HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10ST?

nope. jag ligger inte runt med vem som helst ( VAD ÄN ANKI SÄGER :P )

HAFT SEX UTOMHUS?
ja.

HAFT MER ÄN 10 SEXSTÄLLNINGAR?

hahah ja.

BITIT NÅGON I TÅN?
jag hatar fötter. eeeeeeeeew!

GJORT SUGMÄRKE PÅ NÅGON?

ja oja . sånt roade jag mig med på högstadiet.

SUPIT TILLS DU DÄCKAT?

mjo.

ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT?
ja. tyvärr har jag slösat tårar på fel människor.

ÄTIT PAPPER?
eh. nej. det är inte speciellt gott. jag föredrar mat.

KYSST EN 30-ÅRING?
hm. nej.

HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER?

hm jo.

KÖRT KLÄDPOKER?
aldrig spelat klädpoker.

TATUERAT DIG?
nope. men jag tänkte beställa tid idag. men ska in nästa vecka med anki & kirra det då.

PIERCAT DIG?

jopp. näsa, överläpp, underläpp, tunga. va sugen på att pierca mej igen idag.

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?
ha, jo.

PUSSAT EN GRODA?
ja. när jag var liten. men inte fan blev han en prins för det.

HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?
ja. anki är min hångelkompis.

SVIKIT EN VÄN?
jo. när jag va yngre. men nu vet jag vilka som är mina riktiga vänner och jag tror dom är ganska säker på att jag är en riktig vän också :)

VARIT OTROGEN?

mjo. ja. jo.

SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR?

beror på vad som räknas som slag... jag har puttat och slått till n vid vissa tillfällen när vi bråkat. men inte så han blivit allvarligt skadad. råkade slå zeinab med en golvklubba en gång så hon fick åka in & sy ena ögonbrynet. men det va ju inte me meningen :P

SPYTT PÅ NÅGON?
hmm.. nej. tror inte så.

HAFT MAGINFLUENSA?
ja det har nog dom flesta i min ålder haft.  

LYSSNAT PÅ HÅKAN?
håkan hellström eller? ja.

CYKLAT I MOTVIND?
ja. jag lyckas alltid cykla i motvind. och jag blir lika irriterad varje gång när jag inte kommer nånstans.

GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG?
hahaha ja. hon hatade mig. kanske för jag aldrig gjorde något och satt vid datorn istället.

HAFT TANDSTÄLLNING?
nope. jag har fina tänder.

ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G?
nu? nej. för trött för skämt.

HITTAT EN KATT?
mm. jag hittade 2 katter i en sopsäck i ett dike en gång... och har hittat andra katter också här & där... hemskt.

HJÄLPT EN GRANNE?

jo det har jag säkert.

GJORT NÅGON PÅ SMÄLLEN?
ja. VARJE DAG!

FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?

gråa. mysbrallor.

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
beyonce - listen.

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
städade. prata me daniel i telefon. kollade sex and the city. var arg.

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?

hm. mörkt. varmt.

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
hm... angelica.

HUR MÅR DU IDAG?

trött som fasiken. det va bra i början av dan. sen blev jag skitarg. sen trött. sen glad... haft många humörsvängningar idag.

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?

cola. COLA COLA COLA! alla som känner mig vet det :)

HÅRFÄRG?

rosa fattar du väl.

ÖGONFÄRG?

jag har havsblåa. men jag vill ha bruna.

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
both.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0