[ hemma igen ]


nu är jag tillbaka från stan, & nu sitter jag med min chocolatte i handen. ska fixa med massa papper nu denna förmiddagen. ska bli skönt att få det gjort. sen ska jag ta itu med gästrummet som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mej just nu. skönt att få saker gjorda. ska söka massa jobb idag med. så jävla peppad på att börja jobba. GE MEJ JOBB!

det gick bra hos tandis. var så jäävla nervös innan. men jag slapp bedövningen & borren. phu. det är det vääärsta. jag fick fylla i nått papper, och sen petade dom massa på tanden. tydligen hade lite fyllning i tanden ramlat ut, och det va en spricka i. så dom fyllde i den me nått .. grejsemojs & därefter gjorde så det stelna .. vet inte va det va, men jag va bara rädd & hade koll på va dom gjorde ständigt. vill veta exakt va dom gör i min mun, med vad osv. jag trodde först dom skulle ge mej bedövning när dom tog fram grejen dom skulle spruta ut grejsemojs ur så jag höll på att flyga ur stolen hahaha. jag är sån jävla chicken när det gäller tandläkaren... ska gå till en tandhyginist eller va det nu hette... min inflammation sitter fortfarande i, sen jag var i falkenberg :/ that kind a blows...

men som sagt, nu ska jag ta itu med papprena. vad gör ni själva denna tisdagsmorgonen? jag brukar fortfarande sova vid denna tiden. hah.

Kommentarer
Postat av: Maria

Drygt. Hatar tandis! Stackas dig gumman...

2008-07-22 @ 13:31:54

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0