his laugh belongs to me...



nytt lösenordsskyddat inlägg.

vill du också läsa? maila mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh emma. jag har följt din blogg sedan många många månader tillbaka. Jag har följt dig sedan du va på blogg.se första gången, sedan tjejsajten/Devito och nu blogg igen. Du har nog såå många läser så tyvärr vet jag inte vad ska "bevisa" att jag är en vanlig läaste och ingen "snokare" som vill dig illa. Skulle gärna vilja läsa din blogg men förstår att du inte vill att folk du inte känner/vet vilka de är som ska läsa de. Va virrigt de där, haha.

2008-07-28 @ 09:40:29
Postat av: D i v a.

jag vill så klaaaaaart :)

2008-07-29 @ 18:38:01
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0