hitta han...

"Hitta killen som älskar dig för den du är!
Han som kallar dig vacker ist för sexig.
Han som visar va han känner för dig.
Han som skickar sms på kvällarna o skriver godnatt älskling, saknar dig.
Han som tål ett nej utan en sur min.
Han som vill visa upp dig för hela världen även om du själv inte tycker du ser bra ut.
Han som ringer upp dig om du varit sur o la på luren.
Han som skriver ditt namn på MSN , även om han förlora 10 beundrare.
Han som bara skiter i alla andra tjejer han kan få!
Han som ligger vaken bara för att få se dig sova.
Han som håller dig i handen och säger fan vad jag älskar dej och vad du är underbar"

har du hittat han?
& nej. jag har inte hittat han. och jag har inte bråttom.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0