[ högljudd granne och en jobbig natt ]


hm. trots att man inte får spela musik efter klockan 22 om man bor i lägenhet, så gör min granne under mej det - och högt är det. och det är riktigt irriterande. kanske borde smsa honom och säga att han ska sänka. eller gå ner & slänga en vattenballong på han & hans håriga vänner. omogna är dom också. nån jävel i huset springer och plingar på min dörr hela tiden och sen gömmer sej. moget.

jag har en ganska lång natt framför mej. jag måste göra en sak som är väldigt jobbig. sara är nog den enda som vet vad jag ska göra. men ja, det måste göras om jag nånsin ska kunna komma vidare. vi får väl se hur det slutar.. men först, lite mer barney & ted & lily osv.

har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad ska du göra gumms?

2008-07-13 @ 23:26:09

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0