[ i completly fell apart ]


så, mina kära läsare. nu har jag varit duktig och tagit kort på hela lägenheten, i stort sett. jag ska lägga in dom snart, men tänkte göra mat nu
( ja jag är sen med maten men jag har inte hunnit innan ) och sen hoppa in i en dusch. yoda & lady ska också badas och jag har en del andra viktiga grejer att göra.

uh, jag brände ut alla mina bilder och dokument på skivor idag... det blev något fel när jag skulle dela upp bilderna på n, så jag fick sitta och kolla igenom alla för att dela upp det. jag dog långsamt inombords. att ta sig igenom alla dessa bilder, och klipp som vi spelat in tillsammans, när vi två var en och vi var lyckliga - det var sjukt jobbigt och jag fick smått panik. men jag var tvungen så jag tvingade mig igenom det, så jag bara kunde bränna ut skiten på skiva så jag aldrig mer behöver ha det på datorn. alla new york bilderna .. bilderna från ett år som förlovade. minnena förföljer mig nu och jag kan inte tänka på annat än honom... när försvinner saknaden? orkar inte riktigt med den. det är jobbigt som fan att se han på kort osv nu efteråt för han har blivit så mycket finare. aaaaaah, it's killing me... men .. ja. life goes on. jag fattar inte varför jag ska bli så ledsen och bara vill gråta när jag aldrig mer vill ha honom tillbaka. jag vill ju gå vidare... men ändå sitter jag & saknar honom så jag dör.. aja, nu är alla bilder på honom borta. skivan ligger gömd. nu finns bara minnen kvar. men vad gör det om 100 år ...


we are deleted. but you will always forever be in my heart.

nu ska jag göra mat och se på film. vet inte vilken dock, men ja. bilderna läggs upp snart
:) puss kära läsare

"And everything I feel for you
I wrote down on one piece of paper
The one in your hand

You won't understand how much it hurts to let you go"

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska bli kul att se alla bilderna på din lägenhet:) Förstår att det måste vara jobbigt att se alla bilderna igen...hoppas att du snart kan börja må bättre! Ha en trevlig kväll

2008-07-12 @ 22:40:37
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0