[ I loved you with the fired red, now it's turning blue ]

ikväll ska jag gå över till anki, och dricka någon cider eller två. orkar inte sitta hemma och mögla bort. senare blir det väl en film eller något. funderar på att börja se "vänner" boxen igen. så jävla klockrent. man tröttnar aldrig på vänner. uh, har lite bloggtorka ikväll.

fått reda på något ikväll också som gör mig så fucking irriterad. över 30, och så omogen? jag är tamejfan mognare. låt inte dom lida, för något jag bad dom om. du vet att jag snackar om dig. mogna upp och låt dom inte må dåligt! dom har redan fått gå igenom så mycket skit. du lär ångra dig när dom inte finns där längre. skärp dig.

nu ska jag dra på mig en tjock hoodie och bege mig 100 m åt höger där min älskade bästa vän bor ♥

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0