[ insnöad ]



helt insnöad på denna underbara låt. mcfly - too close for comfort

Kommentarer
Postat av: Evelina

På buyorsell.blogg.se finns det möjligheten att sälja sådant som bara ligger, men som det inte är något fel på. Istället för att sälja dem via en sida där de tar en avgift för att lägga ut din annons, kan du göra det helt GRATIS på buyorsell. Det är också som en lite skattkista, där man kan hitta helt unika godingar;)

Desto fler som ser bloggen, desto fler annonser, desto större chans att hitta något smarrigt som passar just dig!

2008-07-12 @ 23:14:29
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

taack

2008-07-13 @ 02:27:15
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0