[ ja men godmorgon på dej me .. ]

fuck me va sleten jag är idag! har ont i magen och jag är cptrött. gick och la mej igår och såg 'step up 2' ( som i övrigt lätt är en av dom bästa filmerna jag sett och blev helt extas av den filmen ) och när den va slut va klockan 22.30 ungefär. jag låg till runt halv 2 .. men jag kunde fan inte somna. blev helt tokig. låg i sängen och vred mej hela tiden & tänkte massa ... på saker jag inte ens ska slösa min energi att tänka på. så jag gick upp och la mej i soffan & såg på lite 'vänner' .. vid halv 4 somnade jag. och sov lite längre, till 8.30 idag. men jag är död. jag har ju inte sovit alls många timmar om man tänker på hur många timmar jag var uppe innan. fattar inte riktigt hur jag inte totaldäckade när jag la huvudet på kudden från början. bleh.

tåget går om en timma och jag har en del å göra innan dess. hatar arbetsförmedlingen... jag gillar inte dom. men måste gå ändå.. ååh önskar jag fick jobb snart så jag slipper dom. nä, nu ska jag dricka juice och sen gå ut med hundarna. ha en fin dag babes.

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha, nej jag fattar inte heller hur du orkar vara uppe sådär länge och vända totalt på dygnet hela tiden:) jag hade blivit galen!! sova på natten och minst 8 timmars sömn är vad som gäller här hemma:)

2008-07-09 @ 09:30:07
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Jess

jaa, funderar faktiskt på att skaffa en blogg till som bara jag kan läsa, där jag kan skriva av min ilska för stunden. Idag är jag fan bara allmänt off. Kan det kanske bero på regnet som öser ner?! =P Får väl ägna mej åt tvättning, städning och spring i trappor xD Tur att Lucas roar sig lätt här :) Ha en fin dag.

Kramis på dej

2008-07-09 @ 09:52:39
URL: http://jesstheone.blogg.se/
Postat av: msrre

2008-07-09 @ 11:38:33
Postat av: marre

AHHH ta bort att din videoblogg går igång varje gång man går in här :P

2008-07-09 @ 11:39:14

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0