KAN NI INTE BARA HÅLLA KÄFTEN?!




det var ett JÄVLA tjat om D hela jävla tiden då! jag vill inte höra HUR JÄVLA LYCKLIG HAN ÄR MED HENNE eller att jag ska VARA GLAD FÖR HANS SKULL ... förhelvete, håll bara käften. jag önskar inte han lycka öht. jag önskar han ett skitdåligt liv för han förtjänar inte att va glad efter att ha krossat mitt hjärta!

det är över mellan oss.
nerlagt. slut! finito. han sårade mig. så sluta säg hans namn, eller ens prata om hur han mår, hur elak han va mot mig. jag vet själv för jag känner det hela tiden i mitt hjärta. men jag vill bara glömma, så sluta göra mej påmind hela jävla tiden! sluta tjata om honom! ni gör det bara värre för mig! jag kommer aldrig kunna släppa honom om ni gör såhär. nämn. aldrig. hans. namn. igen!

blir så JÄVLA TRÖTT!!!!!!!




"we are so over, we need a new word for over"




Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0