[ kvällspromenad ]


vad gör ni för nått? jag sitter och har ont i min tand. mindre skoj. sitter och kollar runt bland lediga jobb men ja... dom flesta måste man ju ha körkort på. drygt. yoda & lady busar så mycket i soffan just nu så det hoppar här. ska gå ut med dom på en promenad nu tänkte jag & sen köra igång "vänner" boxen. the best ever. jag har en v-blogg att bjuda på senare till er också. sen får vi se om ni vill att jag ska fortsätta med det :) nu ska jag ta på mej mysbrallorna och ta en kvällspromenad, som sagt, med bäbisarna och ipoden som sällskap.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0