[ lösenordskyddad blogg ]

jag funderar på att skaffa en annan blogg, där jag skriver lite mer personliga inlägg, utanför denna blogg. eftersom denna är öppen för alla så kan vemsomhelst läsa, jo. och jag vill inte att alla ska kunna se mina mest personliga tankar. och jag har hållt inne med ganska mycket som jag vill skriva ner i bloggen på sistone, just för det.

så jag ska öppna en till. som kommer va lösenordsskyddad. som bara vissa får läsa. så när jag är klar med bloggen & så, meddelar jag er, så får ni maila mej & säga till om ni vill ha lösenordet.

Kommentarer
Postat av: melanie

aaah, det kan ju vara en bra idé om du inte vill att alla ska veta om ditt innersta privatliv. ska man skriva så privata saker ska man nog göra så, annars vet man inte vart det man skriver hamnar.

2008-07-11 @ 07:19:45
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag vill ha=)

2008-07-11 @ 18:09:35

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0