[ mac? pc? acer? whaaat? ]



ska köpa ny dator. just nu har jag en acer, men jag är inte alls nöjd med den. den enda datorn jag varit riktigt nöjd med var macen jag hade under 3 år på gymnasiet. saknar den otroligt mycket. riktigt bra dator även om jag gick och paja den miljontals ggr med både chokladpudding över hela tangentbordet & en mamma som trodde hon kunde tvätta den genom att hälla vatten på den, och när jag en gång snubbla på en isfläck så skärmen sprack. hahaha. that's me in a nutshell.

ja, och nu är ju frågan till er - vilken dator har ni? och är ni nöjda? och vad för laptop kan du tipsa mej om? need help!

Kommentarer
Postat av: emina jakupovic

sv: okej tack (:



alla datorer man får från gymnasiet är skit bra narturligtvis. jag ska ju börja på john bauer, och den datorn som jag kommer få. lär ju jag behålla sen när jag slutat på john bauer (: jag vet att datorn är fett nice, men vet inte vad det är för märke :S xD

2008-07-15 @ 09:07:44
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har en HP sedan några månader tillbaka. SKITNÖJD! Har aldrig haft problem med den.

2008-07-15 @ 09:32:14
URL: http://oboew.blogg.se/
Postat av: melanie

nu när vi köpte ny datorn så köpte vi en HP laptop med 15,5 skärm, och den funkar skitbra för oss. vi tankar inte ner så mkt varken av filmer eller musik eller. jag kan verkligen inget om datorer, modeller och märken. men denna funkar för oss iaf:)

2008-07-15 @ 10:08:17
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Maria

Min nya e en acer... Men den känns mycket tåligare än dom brukar. Inte så plastig. Och så e den snygg me=) Laptop givetvis! Hyfsat billig. 6000, men wow funkar med högsta inställningarna=) Så jag e nöjd. Puss

2008-07-15 @ 11:15:06
Postat av: Emelie

Jag har en HP som jag har haft i ca 9 månader, den funkar perfekt, lagomt med hårddisk om man vill ladda ner osv. Om du ska se på film så kanske du ska satsa på en 17tum, 15,4 tum blir lite litet att kolla film/serier osv med. Men rekommenderar starkt HP, så snygg och snabb och lätt att använda:) Lycka till i datadjungeln;)

2008-07-15 @ 16:47:24

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0