måndag...

sanna - maila mig, så får du lösenordet till min andra blogg :) om du nu går tillbaka så långt i tiden när det gäller att läsa min blogg så är du välkommen. ha :)

hej. vaknade med världens ångest idag. jag hatar honom. det gör ont. och jag vill inte bära runt på all denna sorg & ilska. jag vill släppa han och gå vidare NU. tips på HUR? svårt.
ska in till stan nu. har klipptid om en timma precis. sen blir det möta pappsen i hult på vägen hem. jau. mer än så är det nog inte. det är fan så varmt ute. jag dog av att bara gå ut med hundarna. jisses .. kommer svettas halvt ihjäl i stan, så som jag ska springa runt.

ha en fin & solig dag! puuuuss.


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0