[ ni är så söta ]



TACK för alla era kommentarer under kvällen ni är underbara!

ikväll har jag suttit och snackat med roligt folk på msn. nu ska jag fixa med lite papper jag ska ha med mig till ams. ska söka lite jobb också dessutom. migränen har försvunnit. den försvann när glasögonen åkte på nästippen, så jag ska använda dom mer regelbundet nu. så svårt att vänja sig vid att ha dom på sig bara :/ blä.

och glöm inte att maila mej, om ni vill följa min lösenordsskyddade blogg. jag kommer hålla er uppdaterade på denna bloggen, varje gång ett nytt inlägg åker upp på min privata blogg, så ni behöver inte klicka er in där dagligen för att se om något nytt händer. jag håller er upprättade, som sagt.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0