ni är underbara!


barney <3

jag är så glad över alla era kommentarer jag får ständigt, men jag känner mig så dum som inte tar mig tid och svarar på dom. men det har varit fullt upp nonstop sen i fredags. det är så jag vill ha det jämt dock, och hoppas på ett jobb snart där jag får va igång så mycket. hört från 2 jobb som vill ha mej. ett i vetlanda & ett i eksjö. men dom hade semester nu, och skulle höra av sig till mig när dom är tillbaka - dom var väldigt intresserade sa dom. sånt gör mig glad. hoppas hoppas hoppas! håll tummarna för mej :) men jag ska ta mig tid på att svara på era kommentarer ikväll!

idag har jag ju som sagt varit i eksjö. klipptid 10.45. frisören va asbra. bokade in mej på en ny tid om 10 veckor framåt, i slutet av september ungefär. då blir det klippning igen & tona håret. men jag är nöjd med färgen i håret nu. känns som mina ljusa slingor som blekts i solen kom fram mer nu när håret är uppklippt.
jag är så jävla snygg just nu! haha. vänta bara tills jag tappat mina kilon också. i'm gonna be smokin' hot!

efter frisören så var jag och handlade lite och tog därefter bussen till hult. pappa hade fått problem med bilen
:( så när han väl fick igång den, så kunde han inte stänga av den... jag tog ett snabbt dopp i sjön och sen åkte vi hem hit. pappa skulle stannat och varit här några timmar, men eftersom han inte kunde stanna bilen så fick han åka lika snabbt igen :( jag saknar honom. men jag köpte en present till mamma & pappa i stan som dom får öppna ikväll. jag hoppas dom blir glada.

nu ska jag ut med mina bäbisar, sen ska jag laga mat & städa här. ser förjääävligt ut. skulle städat i fredags men inte haft tid ju. bara varit hemma när jag sovit i stort sett. hur har eran helg varit, sötnosar?

Kommentarer
Postat av: melanie

det är rätt inställning det emma! :)



ja min helg har inte varit så spännande, enbart sovit och jobbat ju:(

2008-07-28 @ 18:43:28
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är redan smokin' hot gumman!

2008-07-28 @ 22:54:25

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0